Początkowo działaliśmy jako małe rodzinne biuro rachunkowe, stopniowo poszerzaliśmy zakres usług, zdobywaliśmy kolejne uprawnienia stawiając na rozwój. Od tamtej pory przeszliśmy z naszymi Partnerami przez ogrom zmian podatkowych, zawiłości interpretacyjnych i setki kontroli. Dziś specjalizujemy się w usługach rachunkowych, obsłudze kadrowo - płacowej, pomocy podczas kontroli skarbowej, postępowaniach odwoławczych, jak również doradztwie podatkowym, prawnym i procesowym. Kancelaria posiada obowiązkowe ubezpieczenie OC. Obsługujemy ponad 150 podmiotów, głównie są to mikro i małe przedsiębiorstwa działające między innymi w branżach takich jak: usługi, produkcja, handel, budownictwo, transport, IT, medycyna... Założycielem i właścicielem Kancelarii jest - doradca podatkowy (nr KIDP 07125) Jacek Grobelny.
Zapewnienie naszym Klientom maksymalnego komfortu prowadzenia działalności gospodarczej, poprzez przejęcie ich obowiązków wobec organów administracji publicznej. Stawiamy na nieustanny rozwój, przejrzystą politykę cenową, bezwzględne dotrzymywanie zobowiązań, partnerstwo w biznesie, bezpieczeństwo, poufność i rzetelność informacji.
Pracujemy wyłącznie na licencjonowanym oprogramowaniu. W ramach umowy oferujemy naszym Klientom oprogramowanie do fakturowania wraz z obsługą magazynu. Udostępniamy również wirtualny portal dzięki któremu Klienci mają wgląd w ewidencje podatkowe, zaksięgowane dokumenty, mogą też dosłać faktury oraz sprawdzić zobowiązania podatkowe.
Właściciel - Doradca podatkowy (nr wpisu: 07125) Jacek Grobelny, ekonomista zajmujący się od ponad 26 lat tematyką prawa gospodarczego, od 2004 roku członek KIDP. Główna kadrowa z ponad 20 letnim stażem. Główna księgowa z ponad 20 letnim doświadczeniem w prowadzeniu spółek osobowych i kapitałowych. Obsługa prawna, karnista, specjalista w sprawach karno-skarbowych i postępowaniach administracyjnych.
Pragnąc zapewnić maksymalny zakres usług w ramach umów partnerskich od lat współpracujemy z Kancelarią Adwokacką Kancelaria Adwokacka Florczak-Grabowski, Kancelarią Notarialną Notariusz Piotr Kotecki Ponadto zapewniamy wsparcie przy obsłudze finansowej w zakresie leasingów, kredytów, dotacji UE i dostęp do Inspektora BHP i PPOŻ.
Nie sprzedajemy marzeń. Nie jestem sales managerem czy też politykiem. Jako doradca podatkowy i ekonomista z ponad 26 letnim doświadczeniem, bardzo odpowiedzialnie podchodzę do mojego zawodu i rozliczeń podatkowych. Nasze porady i opinie opieramy na wieloletnej praktyce i orzecznictwie a nie teorii. Dobierając strategię podatkową dla Klienta nie wybiegamy jeden czy dwa kroki w przód a co najmniej kilka mając przy tym na uwadze niestabilność prawa podatkowego w kraju. Powiedz nam czego oczekujesz a my znajdziemy rozwiązanie. Jeśli coś nas przerasta - mówimy wprost.
Agresywna optymalizacja - zastanów się. Doradzamy w zakresie optymalizacji podatkowej ale zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniamy bardzo szeroki zakres usług w zakresie, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego pod którymi się podpisujemy. Pamiętaj jednak o tym, że to zawsze Ty w pierwszej kolejności odpowiadasz za nieznajomość prawa, błędy podatkowe i złe doradztwo. Ty też poniesiesz w przyszłości koszty złej optymalizacji (często tuż przed okresem przedawnienia). Dlaczego podkreślam tą kwestię, otóż często zgłaszają się do nas Klienci z innych biur gdzie stosowano "agresywną" lub delikatnie mówiąc "nieprzemyślaną" optymalizację, która spowodowała wiele negatywnych skutków finansowych a "odkręcenie" ich jest bardzo ciężkie lub wręcz niemożliwe. Pamiętajcie o tym. Szczególnie gdy prowadzicie jednosobową działalność gospodarczą.
Przejmi i zapomni. Pomimo dynamicznego rozwoju staramy się utrzymywać "koleżeńskie" relacje z naszymi Klientami. Zawsze możesz do nas wpaść na kawę i porozmawiać o "życiu". Twoja korespondencja nie pozostanie bez odpowiedzi, zawsze odpisujemy na maile i oddzwaniamy na telefony. Masz problem, pytania, wątpliwości - pytaj. Typowe problemy podatkowe rozwiązujemy na bieżąco a bardziej skomplikowane w kilka dni. Pamiętajcie, jesteśmy zabiegani ale zawsze traktujemy Was jak partnera, szanujemy Was i tego samego oczekujemy od Was.
Szkolenia. Jako doradca podatkowy co roku biorę udział w wielu obowiązkowych szkoleniach dotyczących zamian m.in. w prawie podatkowym i na bieżąco śledzę zmiany w przepisach. Pracownicy kancelarii posiadają odpowiednie kwalifikacje które można zweryfikować na naszej stronie w zakładce "uprawnienia", które również na bieżąco aktualizują. Poranna kawa u nas = przegląd prasy branżowej.
Reasumując - znamy się na tym co robimy, dokładamy wszelkiej staranności aby być na bieżąco ze zmianami w przepisach, specjalizujemy się w wybranych zakresach prawno-podatkowych ale na pewno nie jesteśmy "alfą i omegą" w każdej dziedzinie. Poprostu mówimy jak jest i jakie masz opcje. Na bieżąco aktualizujemy naszą wiedzę a setki kontroli i brak kar przez 26 lat prowadzenia działaności niech będzie zachętą do kontaktu. Zapraszmy też do zakładki "referencje" aby poznać opinie o nas a jeśli masz wątpliwości lub pytania zapraszamy do kontaktu bezpośredniego.
Podstawowy zakres usług:
- prowadzenie ewidencji przychodów
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- prowadzenie rejestrów VAT
- rozliczanie zaliczek na podatek PPE
- tworzenie i składanie deklaracji podatkowych
- wysyłka plików w strukturze JPK_VAT
- prowadzenie rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych dla właściciela
- reprezentowanie w urzędach skarbowych i ZUS
Opcjonalnie:
- prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
- dojazd do Klienta
- dostęp do portalu klienta
- nasz program do wystawiania faktur
Od 250 PLN netto miesięcznie
Podstawowy zakres usług:
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- rowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- prowadzenie rejestru VAT
- rozliczanie miesięcznych lub kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy PIT5, PI5L
- tworzenie i składanie deklaracji podatkowych
- wysyłka plików w strukturze JPK_VAT
- prowadzenie rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych dla właściciela
- reprezentowanie w urzędach skarbowych i ZUS
- comiesięczny uproszczony raport podatkowy
- zeznania roczne dla właścicieli PIT-36, PIT36L
Opcjonalnie:
- prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
- opracowanie niezbędnych sprawozdań do GUS i innych instytucji
- opracowanie analiz oraz raportów finansowych
- dojazd do Klienta
- nasz program do wystawiania faktur
- comiesięczny pełny raport podatkowy dostępny na portalu klienta
Od 300 PLN netto miesięcznie
Oferujemy kompleksowe usługi księgowe, na wszystkich etapach działalności. Możemy, w ramach indywidualnego zlecenia opracować rozwiązania dotyczące ujmowania zdarzeń gospodarczych w księgach handlowych w sposób umożliwiający uzyskanie cennych informacji do analiz podatkowych. Przygotowujemy raporty i sprawozdania wg ustalonych kryteriów. W ramach standardowych usług prowadzimy księgi handlowe, wszelkie wymagane rejestry i ewidencje, dokonujemy rozliczeń podatkowych oraz przygotowujemy sprawozdania finansowe. Dodatkowo reprezentujemy Klientów w postępowaniach sprawdzających i kontrolnych.
Podstawowy zakres usług:
- tworzenie polityki rachunkowości
- dostosowanie planu kont do specyfiki działalności i indywidualnych potrzeb (szczegółowa analiza)
- pomoc w tworzeniu obiegu dokumentów
- prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz obowiązującymi przepisami podatkowymi
- rozliczanie transakcji krajowych
- rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych
- rozliczanie importu i eksportu
- bieżąca kontrola i weryfikacja rozrachunków
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie rejestrów VAT
- tworzenie i składanie deklaracji podatkowych
- wysyłka plików w strukturze JPK_VAT
- rozliczanie zaliczek CIT/PIT
- comiesięczny uproszczony raport podatkowy
Opcjonalnie:
- sprawozdania finansowe
- prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
- opracowanie niezbędnych sprawozdań do GUS i innych instytucji
- opracowanie analiz oraz raportów finansowych
- dojazd do Klienta
- nasz program do wystawiania faktur
- comiesięczny pełny raport podatkowy dostępny na portalu klienta
Od 800 PLN netto miesięcznie.
Zakres świadczonych przez nas usług każdorazowo dostosowujemy do indywidualnych potrzeb pracodawcy. Istnieje możliwość zawarcia umowy wyłącznie na prowadzenie kadr bez księgowości (pow. 20 pracowników stawki ustalane indywidualnie).
Podstawowy zakres usług PŁACE:
- naliczanie wynagrodzeń, urlopów, nadgodzin, dodatków
- bieżące rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników oraz prowadzenie dokumentacji na potrzeby ZUS
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie absencji pracowniczych (karta chorobowa)
- sporządzanie umów o pracę, zlecenie, dzieło
- sporządzanie list płac, rachunków do umów, wysyłka deklaracji do ZUS
- naliczanie podatku od wynagrodzeń
- rozliczanie zeznań rocznych dla pracowników PIT4R, PIT11, PIT8, PIT8A, PIT8AR, PIT40
50 PLN netto miesięcznie.
Podstawowy zakres usług KADRY:
- naliczanie wynagrodzeń, urlopów, nadgodzin, dodatków
- bieżące rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników oraz prowadzenie dokumentacji na potrzeby ZUS
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie absencji pracowniczych (karta chorobowa)
- sporządzanie umów o pracę, zlecenie, dzieło
- sporządzanie list płac, rachunków do umów, wysyłka deklaracji do ZUS
- naliczanie podatku od wynagrodzeń
- kompleksowe prowadzenie teczek osobowych, dokumentacji kadrowej
- kontrolowanie terminów kończących się umów o pracę, ważności badań okresowych oraz szkoleń bhp
- prowadzenie kartoteki urlopowej pracowników oraz ustalanie wymiarów i limitów urlopów
- przyjmowanie kontroli z ramienia ZUS, PIP dotyczących prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej oraz udzielanie wyjaśnień
- opracowywanie raportów i zestawień kadrowych
- wystawianie świadectw pracy
- rozliczanie zeznań rocznych dla pracowników PIT4R, PIT11, PIT8, PIT8A, PIT8AR, PIT40
70 PLN netto miesięcznie.
Opcjonalnie w zależności od zawartej umowy:
- sporządzanie oraz wysyłanie deklaracji miesięcznych do PFRON
- opracowanie niezbędnych sprawozdań do GUS
- dojazd do Klienta
Oferujemy indywidualne doradztwo i opiekę prawno-podatkową naszych klientów, korzystając z wieloletniego doświadczenia służymy pomocą w zakresie m.in:.
- sporządzanie, analizowanie umów b2b
- informacje na temat zmian w przepisach podatkowych
- przeglądy podatkowe oraz stały nadzór podatkowy
- analizy podatkowe nowych przedsięwzięć
- planowanie podatkowe pod przyszłe inwestycje
- wydawanie opinii podatkowych
- doradztwo ekonomiczne
- wspieranie w procesie postępowania podatkowego
- reprezentowanie podatnika przed organami skarbowymi
- sporządzanie wyjaśnień i odwołań od decyzji organów skarbowych
- sprawowanie nadzoru i przeprowadzanie okresowych przeglądów podatkowych
- doradztwo prawne
- usługi notarialne (partner)
- usługi finansowe (partenr)
Stawka za godzinę doradztwa podatkowego od 350 PLN
Ceny są uzależnione przede wszystkim od ilości dokumentów, pracowników, środków trwałych oraz od formy i specyfiki prowadzonej działalności. Przykładowe orientacyjne cenny netto obowiązujące od 01.01.2022r.
Ryczałt ewidencjonowany
bez pracowników, rejestry VAT, wysyłka deklaracji, plików jpk, doradztwo podatkowe
- ilość dokumentów do 10: 250 PLN
- ilość dokumentów do 30: 300 PLN
- ilość dokumentów do 60: 400 PLN
- ilość dokumentów pow. 60: stawka ustalana indywidualnie PLN
Książka Przychodów i Rozchodów
bez pracowników, prowadzenie KPIR, rejestry VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia, wysyłka deklaracji, plików jpk, doradztwo podatkowe
- ilość dokumentów do 10: 300 PLN
- ilość dokumentów do 30: 400 PLN
- ilość dokumentów do 60: 550 PLN
- ilość dokumentów do 120: 800 PLN
- ilość dokumentów do 200: 1000 PLN
- ilość dokumentów pow. 200: stawka ustalana indywidualnie PLN
Księgi Rachunkowe
bez pracowników, jedno konto bankowe, jeden magazyn, prowadzenie ksiąg, rejestry VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia, wysyłka deklaracji, plików jpk, doradztwo podatkowe
- ilość dokumentów do 10: 800 PLN
- większa ilosć dokumentów (kont, magazynów, śr. trwałych): stawka ustalana indywidualnie
- sprawozdanie roczne wraz z wysyłką do KRS: miesięczna stawka wynikająca z umowy
Płace (w tym umowy zlecenie, dzieło)
- jeden pracownik: 50 PLN
Kadry (etat)
- jeden pracownik: 70 PLN
Dodatkowe
- PIT roczny podstawowy (dot. działalności gosp., PIT-28, PIT-36, PIT-36L + PIT-B), DSF-1: w cenie
- załączniki do PITa z innych źródeł (PIT-11, 40A,...): 30 zł. za szt.
- załączniki PIT-O, PIT-D, PIT-ZG: 50 zł. za szt.
- PIT-37, 38, 39, inne: 100 zł. za szt. + opłata za ew. załączniki. Wyłącznie dla naszych Klientów nie rozliczamy PITów "zewnętrznych".
- deklaracja roczna ZUS-DRA: 100 zł
- odpisywanie na pisma komornicze (pracowników): 50 PLN
- odwołania, pisma do ZUS, US: od 150 PLN
- sprawozdania do GUS: od 200 PLN
- korekta deklaracji ZUS, VAT-UE, JPK_VAT z winy podatnika (za jeden miesiąc): od 200 PLN
- sporządzanie umów, analiza podatkowa, analiza prawna: od 400 PLN
- przekroczenie umownej ilości dokumentów miesięcznych o (10-15szt.): 50 PLN
Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.